dodaj do ulubionych   ustaw tę strone jako startowš   napisz do nas!   

OGŁOSZENIE

zamówienie do 30.000 EUR

Przygotowanie i dostarczanie na potrzeby stołówki szkolnej gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego z kompotem

  Strona główna  |   Urząd Miasta Zakopane  |  nasze miasto  |   Harenda  |  dla rodziców  |  kadra   |  sport  |  galeria  |  linki 



WYNIKI POSTĘPOWANIA - WYŻYWIENIE     |   06-12-2014'       

 Zakopane 06.12.2014 r 

Informacja
o wynikach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

   Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Kasprowicza  w Zakopanem informuje, że w postępowaniu , którego przedmiotem było: " Przygotowanie i dostarczanie na potrzeby stołówki szkolnej gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego z kompotem" złożono w terminie cztery oferty :

Oferta nr 1
Prymus Catering Agnieszka i Adam Kołodziejczyk
ul. Słoneczna 1, Zakopane , cena 6,70  zł. brutto za obiad

Oferta nr 2
Pizzeria "BUON APPETITO"
Dania na telefon Janusz Pieczara, Natalia Pieczara s.c. ul.Szymony 3a, 34-500 Zakopane, cena 6,80  zł. brutto za obiad

Oferta nr 3
Andrzej Dulowski F.H.U Zakład Gastronomiczny "SAVANA" ul.Jesienna 16d, 43-600 Jaworzno,
cena 9  zł. brutto za obiad

Oferta nr 4
Catermed S.A. ul.Ks.Siemaszki 15a, 31-201 Kraków, cena 5,50 zł. brutto za obiad

Dokonano wyboru firmy  Catermed S.A. ul.Ks.Siemaszki 15a, 31-201 Kraków

dyrektor szkoły - mgr Piotr Kyc

Wybór oferty nastąpił zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych i regulaminem postępowania określającego zasady wydatkowania środków finansowych o wartości nie przekraczającej kwoty stanowiącej równowartość 30.000 euro, do których nie stosuje się  przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem nr 4/2014 z dnia 15.05.2014 r.


OGŁOSZENIE - przygotowanie i dostarczanie posiłku |    21-11-2014     

 Zakopane 21.11.2014 r

OGŁOSZENIE

   Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Kasprowicza  w Zakopanem - w dalszej części oferty zwana Zamawiającym -  informuje, że są przyjmowane oferty na:
Przygotowanie i dostarczanie na potrzeby stołówki szkolnej gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego z kompotem

Specyfikacja zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczaniu na potrzeby stołówki szkolnej gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego z kompotem.
  2. Zamawiający planuje, że dziennie należy dostarczyć 73 obiadów. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczonych obiadów do 15%. Ilość zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie codziennie Wykonawcy do godziny 9.00.
  3. Obiady należy dostarczać w okresie od 07.01.2015 r. do 22.06.2015r. oraz w okresie od 2.09. 2015r do 18.12.2015 r. od poniedziałku do piątku,  z wyjątkiem okresu przerw świątecznych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych, ferii szkolnych o godzinie 12.15.
  4. Wykonawca będzie dostarczał  w pierwszym dniu każdego tygodnia tygodniowy jadłospis do wiadomości Zamawiającego.
  5. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa (ustawa z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia łącznie z przepisami wykonawczymi do niej, normy Instytutu Żywienia i Żywności na składniki pokarmowe i produkty spożywcze).
  6. Obiad powinien spełniać następujące warunki ilościowe:
    a.zupa: gramatura około 250 ml i kaloryczność około 200 kcal,
    b. drugie danie: gramatura około 500 gram i kaloryczność około 700 kcal,
    c. kompot: gramatura około 200 ml.
  1. Posiłki powinny spełniać następujące warunki jakościowe:
    a) jadłospis ma być urozmaicony: rodzaj potraw nie może powtarzać się w tym samym tygodniu,
    b) w tygodniu obiad powinien być dostarczony przynajmniej 4 razy z drugim daniem mięsnym (z przewagą drobiowego) lub rybnym.
    c) potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, o ograniczonej ilości środków konserwujących lub barwiących,
    d) jadłospis powinien zawierać sporadycznie potrawy smażone,
    e) do przygotowania potraw wskazane jest używanie dużej ilości warzyw, tłuszczy roślinnych, kasz,
    f) szczególnie ważna jest odpowiednia temperatura potraw oraz ich estetyka.
  1. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków.
  2. Transport posiłków musi odbywać się w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw (termosy powinny być dublowane- przy dostawie obiadu wymieniane pełne na puste) środkami transportu przygotowanymi do przewozu żywności.
  3. Dostarczanie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt.
  4. Zamawiający posiada własną zastawę stołową.
  5. Zamawiający przyjmuje na siebie organizację wydawania posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej.
  6. Koszty związane z wydawaniem posiłków, myciem naczyń i sprzątaniem stołówki ponosić będzie Zamawiający - tych kosztów nie należy ujmować do kalkulacji ceny obiadu.
  7. Koszty związane z  myciem termosów i innych pojemników w których dostarczona jest żywność ponosić będzie Dostawca.

Termin składania ofert: 04.12.2014r. do godziny 13.00.

Miejsce składania ofert: sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem, Harenda 21, 34-500  Zakopane w godzinach 8.30 - 13.00

Forma składania ofert: pisemnie - osobiście, listem poleconym, faksem.

Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto 1 obiadu, doświadczenie
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są pod nr. tel.: 182068277, lub 604502757.

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych i regulaminem postępowania określającego zasady wydatkowania środków finansowych o wartości nie przekraczającej kwoty stanowiącej równowartość 30.000 euro, do których nie stosuje się  przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem nr 4/2014 z dnia 15.05.2014 r.

 



34-500 Zakopane, ul. Harenda21, tel. 18 2068277, fax. 18 2068277
©KYC